Lando Norrisnak az idei szezon első felében folyamatosan meg kellett küzdenie azzal, hogy megértse a 2025-ös McLaren autó teljesítményét, különösen az időmérő edzéseken a Q3-ban, ahol csapattársával, Oscar Piastrival kell versenyeznie.
Norris hamar észrevette, hogy az autó kevesebb visszajelzést ad számára a kormányon és más területeken keresztül, ami nehezíti az időmérős köridejének maximalizálását, ezáltal a „cueing” nevű technikai problémával szembesült.
A csapat és Norris folyamatosan dolgoztak a megoldáson, melynek eredményeképp az első felfüggesztés geometriáját átdolgozották, és Norris sikeresen kipróbálta Kanadában, hogy az autójobban reagáljon az ő mozdulataira.
Neil Houldey, a McLaren műszaki igazgatója elmagyarázta, hogy apró kinematikai módosítások segítettek Norrisnak jobban megérteni az autót és a márka várhatóan folytatni fogja a fejlesztéseket a jövőben is.
A McLaren óvatosan kezelte a javításokat, figyelembe véve Norris és az autó teljesítményét, és most már elegendő információval rendelkeznek ahhoz, hogy biztosak legyenek az alkalmazott módosítások hatékonyságában.